Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

31 mei 2006

Kevin geslaagd


Gisteren kregen wij per post te horen dat Kevin is geslaagd voor zijn opleiding aan het grafisch Lyceum. Goed nieuws dus! Het was nog wel even schrikken dat in deze brief ook vermeld stond dat zijn diploma-uitreiking op donderdag 8 juni zou zijn. We waren eerder geinformeerd dat het op de 6de juni zou zijn. Daarom zouden we ook de zevende naar Barcelona vertrekken. Gelukkig bleek het inderdaad op 6 juni te zijn. We zijn benieuwd.

Wat ook meeviel was dat we een dag eerder uit Barcelona kunnen vertrekken, om zo toch op tijd in Leipzig te kunnen zijn voor Nederland - Servie Montenegro. Zo pikken we alles mee.

Verder gaat het nog steeds prima. Bijna onwerkelijk dat ik vandaag een dag geleden mijn eerste chemo had. Merk er niets meer van. We genieten er dus maar van, plukken de dag, verheugen ons op de dingen die komen gaan en de rest zien we na de volgende kuur wel weer:). Huub

8 Comments:

  • At woensdag, 31 mei, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Gefeliciteerd met Kevin en mooi dat je nog steeds goed voelt

     
  • At woensdag, 31 mei, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hey Kevin!

    Gefeliciteerd! Klasse!

     
  • At woensdag, 31 mei, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Gefeliciteerd Kevin! studiepikkie:-)

     
  • At woensdag, 31 mei, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Kevin.
    Je kent me wel niet maar toch gefeliciteerd..
    En Huub ga zo door!!!!!
    Ga maar lekker genieten daar en laat je niet gek maken door al die gillende supporters voor jou!!!!!!!!

     
  • At woensdag, 31 mei, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    gillende supporters zijn daar hooguit een stimulans shir. moet er gewoon mijn werk doen. de hele natie kijkt over mijn schouder mee:)

     
  • At vrijdag, 02 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hey, Huub

    Hokken Zoepen en Brekken,

    We goan ervoar,

    Veel plezier met de komende tripjes.

    Edwin en Jeanette

     
  • At vrijdag, 02 juni, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    we gaan er zeker voor. bedankt en goed weekend ed en jeanette

     
  • At zondag, 04 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He Huub en Mo, mooie weblog, hier een berichtje van die andere Mohunlol die magere zeg maar en die wel altijd nuchter in de kantine te vinden is. Leuk hoor zo'n weblog, goed van Kevin, leuk dat jullie de 7e al naar Barcelona gaan (de Ramblas, Camp Nou etc.) mooi vooruitzicht en daarna ook nog naar Leipzig, hopelijk doet Kezman niet mee die is geblesseerd, veel plezier, succes met de behandelingen en tot gauw, Arnold MohunlolXXX

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker