Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

26 juni 2006

Maatjes


Gisteren dus alle maatjes uit het oosten hier gehad. Was erg gezellig en ik kon merken dat Huub er van genoot. Ze hebben inderdaad flink zitten zeuren ( ze zijn niet echt braaf geweest vroeger ) en daar behoorlijk om gelachen. Het was lekker ontspannen, er is over en weer bijgekletst en ze hebben een afspraak gemaakt om een weekend Amsterdam onveilig te gaan maken.
Margot kwam ook nog even langs en het was gewoon een gezellige middag. 's-Avonds natúúrlijk de dramatische wedstrijd gezien.....het W.K. is over voor Oranje, jammer.

Vandaag gaat het niet zo lekker met Huub. Hij ligt de hele dag al op de bank met een dikke deken. We zouden naar zijn ouders gaan voor 2 dagen maar dat hebben we maar afgezegd. Het weer is nou ook niet zo super om daar lekker voor de caravan te gaan zitten, en op de bank of in zijn bedje voelt hij zich toch het beste thuis.

Het is best confronterend, hij begint nu dus werkelijk ziek te worden. Zo goed mogelijk voor hem zorgen en het hem naar de zin maken is alles wat ik kan doen. vandaar dat ik maar even een stukje tik, hij heeft er de fut niet voor.

Luc, Boudewijn, Rinaldo, Dennis en Willem.....hij vond het súper dat jullie er waren. Snel tot ziens. Monique.

6 Comments:

  • At maandag, 26 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Huub en Monique,

    Rot om te lezen dat het minder gaat. Langs deze weg, heel veel beterschap geweest! Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Eind van de week wil het weer beter worden, dus wie weet helpt dat een beetje.

     
  • At maandag, 26 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Dank je Corine, we kijken idd. uit naar mooi weer. Het scheelt zó veel als als het zonnetje lekker schijnt.

     
  • At maandag, 26 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi hoi,
    Wat een ... voetbal he!!Word je toch gek van!!Hadden we gewoon in duitsland kunnen zitten volgende week!!

    Geef huub een knuffie van ons en vertroetel hem maar lekker!!
    Hoe gaat ie verder met jou,mo??
    Red je het ook nog een beetje!!

    Liefs van ons

     
  • At maandag, 26 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Luitjes,

    het blijkt maar weer dat er wel belangrijkere zaken zijn dan voetbal!
    Huub: veel sterkte, en Monique: als je hulp nodig hebt, weet je ons te vinden!

     
  • At maandag, 26 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    huupie en mo ..julle weten het !!geef maar een gil en ik ben er!!!
    veel liefs

     
  • At vrijdag, 30 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Ha Huub,

    hier even een berichtje van een oud klasgenoot en kroegloper.
    Ik heb van de maatjes uit het oosten alles gehoord over hoe het nu met jou is. En kreeg de site van Dennis door. Deze heb ik met volle aandacht gelezen en zie ik de doorzetter zoals huub is in de verhalen terug.
    Vanuit raalte willen jou en uiteraard ook je famillie veel sterkte in deze chemo tijd Groeten John en Claudette Runneboom

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker