Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

09 juni 2006

Nijkamp tekent bij FC Barcelona



AD Sportkatern 9 juni 2009


Onderstaand artikel vertaalden wij letterlijk uit de editie van onze Spaanse collega´s van La Vanguardia:


Nijkamp tekent contract

Vandaag heeft de Nederlandse speler Huub Nijkamp een contract voor onbepaalde tijd getekend bij onze plaatselijke trots FC Barcelona. Hij is afkomstig van MSV 71 uit Maassluis.

Trainer Frank Rijkaard toonde zich zeer tevreden met de aanwinst: ¨Het zou best kunnen dat hij mijn verlengstuk in het veld zal worden. Hij doet me aan mezelf denken toen ik die leeftijd had. Zo had ik bijvoorbeeld ook geen rood haar. En net als ik destijds heeft ook Nijkamp een schoenmaat van ergens in de 40. Wel kon ik wat beter voetballen. Toch is Nijkamp een echte prof die als geen ander leeft voor zijn sport.¨¨

Nijkamp zelf was gisteren niet voor commentaar bereikbaar. Hij genoot samen met zijn vrouw van een korte vakantie.

9 Comments:

  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    :-))

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    gefeliciteerd met je contrakt...hoeveel schuift zoiets nou??????jij als profesionaal...!!
    Jij hebt toch wel in je contrakt laten zetten dat je bij thuiswedstrijden mensen mag laten overkomen!!Ik hou me aanbevolen!
    Nou veel plezier nog vandaag en morgen in barca en dan op weg naar duitsland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Als zaakwaarnemer heb ik Frankie R. natuurlijk enorm gestuurd! Hopelijk kan je ook zonder het nestor-duo uit twee uit de voeten!
    Veel plezier!

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    dank r-2. hoop dat jullie mijn belangen willen blijven behartigen. maar uit wie bestaan jullie? 1 is mij bekend, maar de ander????

     
  • At zaterdag, 10 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    test

     
  • At zaterdag, 10 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Huub is mijn grote held.
    Je grote fan, Sunny

     
  • At zaterdag, 10 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Ik geloof dat Marco vergeten is om jouw te selecteren voor het Nederlands elftal. Zeker aangezien Barca het wel in je ziet zitten, :-)
    Sunny

     
  • At zaterdag, 17 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Huub en Monique en kids,
    We hoorden van je site, wat leuk om te zien en bovendien de mogelijkheid om te reageren. Fijn, dat jullie zo hebben genoten van Barca en Oranje. We wensen jullie alle goeds. We gaan een paar weken op vakantie en zullen dan ongetwijfeld jullie site weer bezoeken. Groetjes van Herman en Riky Bruggeman.

     
  • At woensdag, 21 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi Herman en Riky. wat leuk dat jullie hier ook gekeken hebben. hoop dat jullie tegen de tijd dat jullie dit lezen een heerlijke vakantie hebben gehad. groetjes monique en huub

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker