Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

18 juni 2006

PUP



We hebben de P
We hebben de U
We hebben de P
We hebben een PUP

Trala, lalala, lalalaaaaaaaaa
lalala, lalala, lalalalaaaaaaaa
Trala, lalala, lalalaaaaaaaaa
lalalalala, lalalalaaaaaaaaaa

Ze heet Lona en is 6 weken oud. Als u haar wilt komen bewonderen, belt u dan even:). Moeder en dochter maken het goed maar rusten van tijd tot tijd. Vader doet trouwens niets anders dan uitrusten, maar niemand weet waarvan.

4 Comments:

  • At maandag, 19 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    je wordt bedankt marjan:). en ja hans we hebben wel even contact van de week.

     
  • At maandag, 19 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    wat een schatje , heel veel plezier met deze schat! liefs annemarie

     
  • At woensdag, 21 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    het is een hele liefe hond.
    ik heb haar ook een keertje uitgelaten.
    -xxx- esmee

     
  • At woensdag, 21 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Haaai lona ziet er heel mooi uit hoor en ik ben haar al kunnen bewonderen voor 6 weken is nog wel klein hoor



    Groetjes: remisa vriendin van Esssiej

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker