Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

29 juni 2006

Vooruitgang

De afgelopen week was vervelend. Veel last gehad van jeuk op mijn hoofd en een pijnlijke nek. Kon hem niet bewegen en dat zit en ligt (en slaapt) lastig.

De jeuk is eigenlijk de eerste echte bijwerking die ik heb gehad van de chemo. Dat, en het feit dat ik volgens Monique wat last heb van stemmingwisselingen. Gelukkig kon ik deze opmerking van haar goed hebben, en ik reageerde dan ook heel begripvol: "STEMMINGSWISSELINGEN? STEMMINGSWISSELINGEN?? IK HEB VERDORIE HELEMAAL GEEN LAST VAN STEMMINGSWISSELINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee hoor, ik vond het niet leuk om te horen, maar zij wordt dag en nacht met me geconfronteerd en zal het dus beter merken dan ikzelf. Zal er maar een beetje op proberen te letten.

De nekklachten hadden volgens Daniel den Hoed niets met ziekte of kuur te maken en zelf had ik dit gevoel ook niet. Maar omdat het al best lang duurde toch maar eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Hij bevestigde dat het inderdaad een spierkwestie is en schreef me spierverslappers (nog slapper??) en pijnstillers voor, en dit helpt. De pijn is een stuk minder en ik kan mijn hoofd weer wat bewegen. Hierdoor slaap ik weer prima en heb ik weer meer energie. Als ik nou binnenkort ook weer auto kan rijden is het helemaal weer voor elkaar. En binnenkort hardlopen. Maar weer eens iets aan de conditie gaan doen.

Vandaag genieten we van het weer. Lekker in de tuin, af en toe eruit met Lona en verder niet te druk maken. Helemaal goed. Houd jullie weer op de hoogte. Monique. Grapje, Huub. Grapje, toch Monique. Huub

22 Comments:

  • At donderdag, 29 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    volgens mij hebben jullie je ondanks dit zware weekje weer erg goed gehouden. ik vind jullie toppers samen! dikke kus

     
  • At donderdag, 29 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Gelukkig, goed om te horen, dat het wat beter gaat. Ik zat al met smart op zo'n soort bericht te wachten op de site. Geniet van het mooie weer en tot kiekes.

     
  • At donderdag, 29 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Huub,

    goed nieuws!
    Lijkt me trouwens geen goed idee om met Hans te gaan lopen. Ik heb altijd al een beetje het idee dat ie de weg kwijt is, dus dan zou je nog wel eens kunnen verdwalen :-)

     
  • At donderdag, 29 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Mooi dat alles weer beter gaat! Trouwens misschien is het wel een goed plan dat ik mee ga hardlopen, dan doe ik ook eens wat aan mijn conditie in het voetballoze gedeelte van het jaar. Of eigenlijk toch maar niet het bevalt me wel en ik heb trouwens nog nooit hard gelopen voor het begin van het nieuwe seizoen.
    We kunnen beter een biertje gaan drinken! Ik zie je.

     
  • At vrijdag, 30 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Jij mag niet eens mee Henk. Loop alleen met mensen die ik bij kan houden. Hierdoor valt de hele MSV selectie incl. begeleiding helaas af. Sorry Hans. Maar kunnen we ook niet verdwalen.

     
  • At vrijdag, 30 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Fijn Koeke, eindelijk iemand die mijn invloed op waarde schat

     
  • At vrijdag, 30 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    he Huub & Monique,

    Huub, als je de selectie (en zelfs Henk) niet kan bijhouden, denk ik dat je toch beter met mij kan gaan lopen (waarschijnlijk was je vermoeden over wie ik ben nu wel bevestigd, ik zal dit keer afsluiten met mijn naam)
    goed te horen dat je weer een beetje opgeknapt bent,

    huub en Monigue een goed week-end toegewenst,

    gr, Mike

     
  • At vrijdag, 30 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Mike, zou nooooooooooooooooit hebben geraden dat jij het was:). Maar ook jij en ik samen lopen lijkt me geen goed idee. Als het de bedoeling was dat wij zouden lopen zouden we wel sneller zijn geweest denk je ook niet? Keer wat drinken past beter bij ons vrees ik. Jij ook een goed weekend Mike.

     
  • At zaterdag, 01 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    en als we nu met zijn allen gaan lopen ???verzamelen maandagavond 19.30 bij de waterweg!
    hans ?jij draagt de koelbox met bier:)

     
  • At zaterdag, 01 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    (Mike)

    Maandag avond hardlopen met een koelbox, wat jammer nou dat ik maandag (en dinsdag) avond in valkenburg zit (met Dave, dus zal ook wel gezellig worden), ach misschien hebben ze daar ook wel een Biertje.
    misschien de maandag avond daarop, dan hebben jullie alvast een avond kunnen oefenen en kunnen jullie mij een beetje bijhouden.
    neem jij je Senseo met Thee pads mee Hans? voor in de rust.

    gr. Mike

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    vincent ,als vaste suporter van m.s.v kan ik je nu al zeggen dat ze vlaardingen niet eens halen!:)

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Misschien is het beter om met deze temperaturen helemaal niet te gaan sjouwen met bier...
    Is het niet een goed idee om een BBQ te organiseren bij MSV?

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    r-2 goed idee !!helaas moet dat dan gebeuren zonder muziek ,kan me nl. herinneren dat henk smit bij de vorige bbq de dj tafel met voltallige muziek instalatie omgekieperd heefd :)
    heel gek ..nu doet hij ut niet meer:)

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    ohja volgende week kan huub niet ,hoorde van mo dat hij dan gras gaat maaien met een tractor :)
    is geen grap overigens :)

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    r-2 misschien die week daar op??

     
  • At maandag, 03 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    De muziek is al weer gemaakt, dus de bbq kan plaatsvinden met muziek. Aleen gaan we wel haast op vakantie, dus het moet wel snel gebeuren. Anders wel met muziek maar zonder rottiertjes en smitjes. kan ook gezellig wezen, maar....!

     
  • At dinsdag, 04 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Huub,

    hoe gaat het nu met je?? We misbruiken je weblog wel een beetje!
    Volgende week BBQ? Lijkt me prima....Kan dat wel geregeld worden bij MSV?

     
  • At dinsdag, 04 juli, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    hier gaat hij lekker. niet meer last van de warmte dan een ander en nek en hoodhuid gaan prima. hopen dat het na morgen (volgende kuur) nog zo is. bbq is prima idee. zet ik mijn grasmaaitrekker graag even voor aan de kant. maar voor wanneer is het nu de bedoeling? gauw afspreken voor doe een wens formulieren is een goed idee Marjan en gaan we zeker doen. maar veel belangrijker nog, hoe is het nu met Hen?

     
  • At woensdag, 05 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi huub,
    sterkte weer vandaag !!

     
  • At woensdag, 05 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    dank je smitje, vanuit daniel den hoed. chemofeest begint zo weer

     
  • At woensdag, 05 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Wat een hoop liefhebbers van lopen. We kunnen een clupje beginnen toch.....?! Wandelclupje...?! Dat hardloop gedoe gaat hem toch niet worden, zéker niet met deze themperatuur. En dan zetten we elke week een nieuwe route uit. Van kroeg naar kroeg bijv. Dan zien we ook nog wat van de natuur. Hártstikke goed voor ons allemaal. Ideeën voor een leuke clubnaam??????

     
  • At dinsdag, 11 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    goed idee !!

    kmb???
    ipv band zonder naam ,klup met bier :)zoiets??

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker