Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

07 juni 2006




Lieve allemaal,

het is nu 17.30 uur en we zijn al hééééél lang op, we hebben een super goede reis gehad en we waren in Barcelona om 9.00 uur. Om 10.15 zaten we aan de eerste pils. Mét ontbijt, dat dan weer wel. We hebben al heerlijk lopen slenteren door de stad en we vonden dat we op elk terrasje een pils mochten nemen; da´s tegen de dorst hé, dat snappen jullie wel. Het is tenslotte wél 27 graden hoor hier. Dorstig klimaat dus.

We gaan strakjes naar oud Barceloneta en daar is het zó gaaf, je raakt verliefd op al die oude huisjes en balkonnetjes met planten en oude Spaanse wijffies over de railing heen. Helemaal geweldig. We gaan lekker visjes eten in de barrio Gotico, ook een oud stukje Barcelona. Maar met een achterafrstraatkroegjes, hélemaal geweldig. Daar zitten de échte Spanjaarden. En dan maar om je heen kijken en maar luisteren.

Lui, we hebben een ietsiepietsie té luxe hotel, het is helemaal geweldig, we hebben vanmiddag al met zijn tweetjes in bad gelegen met een heerlijk bacootje erbij, we hebben internet op afd.9, daar kan je gewoon lekker gaan zitten tikken, en we gaan strakjes eens even kijken op de 10de, daar is het zwembad.

7 Comments:

  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Jullie waren uit de lucht! gelukkig had ik gisteren maar 15x gekeken of er een berichtje was dus ik heb me er niet druk om gemaakt :-)
    ZOjuist heeft jasper de vrijheid genomen om even in te loggen onder jullie naam en nu is het gelukkig gefikst. Kunnen we met jullie meeleven.

    Viva espagna! veel plezier en een dikke kus

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Veel plezier en geniet ervan....

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Weet niet zo goed hoe dit nou allemaal werkt, maar het berichtje van anonymous van hiervoor was van mij.

    Liefs Saskia

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hier is het gelukkig ook lekker weer. Alleen zijn er hier wel wat verschillen namelijk:
    -geen hotel maar werk
    -geen terrasje maar kantoor
    -geen vis in een restaurantje maar
    brood uit een zakje
    -geen bier maar koffie
    -geen leuke oude huisjes,
    balkonnetjes en oude wijffies
    maar bureau's, pc's en collega's
    -geen bad maar testruimte
    -geen luxe maar gewoon
    Dit is dus eigenlijk niet genieten, maar ben blij dat jullie het wel doen!!!!!!!!!!

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Super Jasper, wij hadden hier gisteravond ook problemen met de site. Wij zijn dus blij met je bemoeienissen.

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    wauw dit klinkt helemaal niet vervelend. Helaas ziet het er aan mijn zijde meer zo uit als bij Henk, maar ook ik ben blij dat jullie met volle teugen genieten!

    dikke kus

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    heel veel sterkte margot en henk. we kunnen niet in woorden uitdrukken hoe intens we met jullie meeleven

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker