Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

08 juni 2006

Tweede dag



Mogguh,


De eerste dag zit erop. Was een lange dag maar we hebben ons niet verveeld. Hotel is super en we hebben heerlijk gegeten en gedronken.

Gegeten in de Gotische Wijk, een oud en erg gezellig stukje Barcelona. We hadden al gehoord dat het eten daar goed te doen was en dat bleek helemaal te kloppen. We hebben zelfs de beroemde Zwarte Eikeltjes Ham op. We waren vroeg terug in het hotel en hebben om een uur of 11 de ogen dicht gedaan, na een dag van ruim 20 uur.

Vanochtend fris en fruitig opgestaan en net ontbeten. Zometeen gaan we wandelen naar Camp Nou waar ik mijn contract zal ondertekenen. Het schijnt nogal een mediaspektakel te worden, maar dat zien we allemaal wel.

Het hotel valt trouwens erg tegen. Op zich weinig klachten, maar de beloofde badslippers ontbreken. We proberen ons er met alle moeite overheen te zetten en er toch een fijne tijd van te maken. Huub

7 Comments:

  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    zal ik slippers nasturen?!

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    heej oudjes !
    veel plezier daar maak dr wat van, niet teveel aan de sangria lurker ;)

    xxx kev....

     
  • At donderdag, 08 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He Kevin, niet té veel, dat beloof ik je maar ook niet te weinig ok?
    Alles goed met jou? En staat het huis nog overeind? Ik bel je snel.
    Dikke kus van ons.

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    ha mootjuh ,huuhuuppieeee!!

    hier een verslagje uit holland !
    druk druk druk he jullie kennen me !!
    hier gaat alles super ..esmee vermaakt zich prima !!slaapt nu nog ,heb haar maar van school thuis gehouden ,vriendje bleef slapen en ze hadden zoveel breezers op ..hebben katertje!!vanavond gaat ze met hem naar de baja en skihut en daarna geloof ik naar een afterhouseparty ..
    vin je wel goed toch mootje???
    en ohjah morgenavond geeft ze een feestje bij jullie thuis ,mannetje of dertig geloof ik ..leuk he voor haar!!!
    je ziet het kleine meisjes worden groot !!

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Ja hoor Es, bijna alle meisjes dan he, het is jou nooit gelukt. Jij zit al in je derde of vierde jeugd. Maar fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Enne .....wat betreft de Baya en de Skihut, wacht nou even tot we thuis zijn, dan ga ik mee.
    Kus

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    nu even serieus ,het gaat goed met esmee ,is gewoon een heerlijke meid!!!!!kan je trots op zijn mo!!gister heeft ze bij een vriendinnetje gegeten ...was slim van haar haahaha ..want hun aten patat en wij een burgelijk prakkie ..vanavond eet ze wel hier gezond!!
    morgen gaan we lekker naar het strand met de meiden daarna heerlijk bbqen met bjorn en sas.
    zondag daar verheugd ze zich op!!
    lekker voetbal kijken en ik heb beloofd dat ze 1 breezertje mag !nou dat vind ze helemaal super natuurlijk !
    ik hoop dat jullie zo ontzettend genieten !!
    heel veel liefs van ons allemaal!

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Oh ja Es, we zijn in onderhandeling met een aantal zaken over F.C. Barcelona shirts. Een L voor Ray?

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker