Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

05 juli 2006

Groeten uit........

Hoi allemaal, even de groeten ( en een klein berichtje ) uit de Daniel den Hoed kliniek. Het is tenslotte vakantie tijd en een kaartje "groeten uit Frankrijk"zit er nu even niet in. We zijn vanmorgen spullen en pup Lona naar de camping gaan brengen en daarna terug naar Rotjeknor. Huub gaat zo aan het infuus en in de tussen tijd vermaken wij ons hier prima. Zonnebril op, teenslippertjes aan, kaasbroodjes gegeten en een beetje internetten. Huub kijkt er ook echt naar uit, hij wil de tour de France niet missen. Kan hier allemaal.

Bloedwaarde was prima, een klein kilootje afgevallen en de pijn in zijn nek kwam door de chemo. Veel mensen hebben door deze vorm van chemo last van spieren en/of gewrichten.

De 21ste de scan en een week later de uitslag, spannend dus.

We gaan er weer voor luitjes, laten we hopen dat het allemaal weer meevalt. We houden jullie natuurlijk op de hoogte. Enne......weer thnxxxx allemaal voor de gezellige, lieve en leuke reacties.Monique.

17 Comments:

  • At woensdag, 05 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Huub,(en Moniek)

    kilootje eraf, maakt niets uit , je kreeg toch al buikje, hoef je hem er straks ook niet af te "traine'" Vandaag en morgen heel veel sterkte, en geniet op de camping

    Groetjes vanuit zonnig Brielle

     
  • At donderdag, 06 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    he Huub & Monique,

    Onderweg naar de volgende uitslag.
    ik heb super veel respect voor jullie positieve instelling.
    geniet van het weer en veel succes.

     
  • At donderdag, 06 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Huub en Monique,

    veel sterkte...we duimen!
    net als Mike hebben wij ook enorm veel bewondering voor jullie positieve houding. Houden zo!

     
  • At donderdag, 06 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi allebei,
    hoe heeft hij de eerste dag weer doorstaan?Hoe ist op de boederie!!Tussen de paardjes,kippen,geite,honden,enz..
    Afleiding genoeg daar denk ik.
    Sterkte verder en mocht je vrijdag nog in maassluis zijn kom, gezellig bakkie doen.(ik ben jarig)
    Liefs van ons!!

     
  • At vrijdag, 07 juli, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    he luitjes,

    net terug uit beesd. monique moet vandaag werken. morgenavond verjaardag van zwager en dan zondag weer terug voor een week of 10 dagen. eerste dagen na chemo zijn prima gegaan. geen centje pijn. nu begint mijn nek weer wat te krengen, maar ik kreng gewoon terug. binnenkort weer een wat uitgebreider verhaal vanaf hier. weer genoeg meegemaakt. shir, gefeliciteerd. hoe jong ben je geworden?

     
  • At vrijdag, 07 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Huub en Monique, ff een bericht van je ex-train. Ik wens jullie sterkte en hoop al het goede. Regelmatig kijk ik op deze site om te lezen hoe het met jullie (en de hond) gaat. Blijf positief!! Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen, dat stralen jullie uit.

    Groet,
    Wilco

     
  • At zaterdag, 08 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    bedankt wilco

     
  • At zondag, 09 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    ALSNOG gefeliciteerd Shir, mogen we dat bakkie ( liever borreltje ) tegoed houden van je? Gezelli om die toch eens te komen halen.

    En na de vakantie een BBQ'tje voor wie er maar zin heeft bij ons???? Is dat wat????

    Geniet allemaal van de vakantie en van elkaar. Groetjes.

     
  • At zondag, 09 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Huub,Monique

    Hier een steuntje in de rug op de eerste training zie ik jullie weer terug.Neem nu maar een biertje en een wijn maak deze vakantie week maar heel fijn.Oja Lona is voor drinken nog te klein,ga maar wandelen want dat vind dat kleine ding gezellig en heel fijn.
    Veel sterkte Groetjes Elly en Ed

     
  • At maandag, 10 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    ha die huub & monique,
    Helemaal eens met anonymous. Nu een kilootje er af scheelt straks weer trainingsarbeid!!
    En ook eens met Mike, veel bewondering voor de positieve instelling. En houden zo, want dat helpt jullie er nog beter doorheen.
    Groet,
    Mart & Mirel

     
  • At maandag, 10 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi hoi boer en boerin....
    bedankt en jullie kunnen gerust een bakkie komen doen.!!Wij gaan maandag 17 juli weg en zijn rond de 5aug terug.Dus leen als je dit leest,henk is niet als de training begint...Heel vervelend!!!!!!!
    Voor de bbq moeten we maar even kijken wanneer hoe en waar!!!Komt allemaal goed!!Vandaag aan de schoonmaak geweest MSV.Waar was iedereen nou,site msv lezen!!Het is in ieder gevalweer fris en fruitig!!Ik ga nu hier ook nog even wat doen heel veel plezier daar geniet er lekker van..
    liefs van ons

     
  • At donderdag, 13 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He hallo! Dit mailadres via nicht Corinne gekregen en dus mooi op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik hoorde het allemaal wel via de tam-tam, maar dit is mooi rechtstreeks. Gelukkig dat je nek niet verontrustend is en dat het te verklaren is. Neemt weer een hoop "spanning" weg!
    Zo te horen wel last van de kuren, maar ik ben blij om te lezen dat ze je gevoel voor humor niet weggestraald hebben!

    Vele groeten van deze kant van het land van Arjan, Diewertje en Silvette

     
  • At zaterdag, 15 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Kanjers,

    hoe voelt Huub zich nu na de derde kuur beter dan na de tweede??

     
  • At zaterdag, 15 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Huub en Monique,

    nog even snel een berichtje van ons. Hou je haaks de komende drie weken en ik zie op de training van MSV begin augustus!
    Doe het rustig aan, en sterkte met de scan. We zullen aan je denken.

     
  • At zondag, 16 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi,luitjes!!
    Hier nog even een berichtje van ons voordat we weg gaan!!!Heel veel plezier nog op de boederie en geniet er lekker van!!Heel veel sterkte voor de komende weken..(we zullen aan je denken)En we zien je gewoon weer op msv....liefs van ons en tot snel weer.(zorg je voor de datum van de bbq)doei,doei

     
  • At zondag, 06 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Huub en Monique.

    Geweldig dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad in de kuip en een leuke foto van piere van hooidonk.
    We volgen de site en wensen jullie
    heel veel sterkte toe.

    Groetjes: Harry en Tonnie Elders .

     
  • At donderdag, 24 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He Huub en Monique,

    ik lees al een aantal maanden jullie weblog en wist eigenlijk niet of ik wel "mag" reageren. Temeer omdat wij elkaar regelmatig zagen en behoorlijk wat lol hebben gehad. Toch is het contact verwaterd en heb ik niet veel meer van mij laten horen. Toch wil ik je via deze weg laten weten dat ik veel aan je denk en regelmatig deze site bezoek om te kijken hoe het jullie vergaat. Sterkte ! Groetjes Bastiaan

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker