Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

20 juli 2006

zijn we weer

Hee hallo,


Het wordt na een week of 2 wel weer eens tijd om de site bvij te werken. We hebben 10 dagen bij mijn oom op de ''camping'' gestaan. Dat was lekker en gezellig, en je verveelt je er geen moment. Dinsdag terug gekomen omdat Monique de rest van de week moet werken. Misschien gaan we dit weekend weer en anders in ieder geval later.

De derde kuur heeft er toch wel behoorlijk ingehakt. Weer wat last van mijn nke gehad, maar dit is met medicijnen redelijk te onderdrukken.

Gisteravond en vaochtend voor het eerst echt ziek geweest en overgegeven. Gisteren zat er zelfs wat bloed in. Dat was wel even schrikken. Daniel den Hoed gebeld, maar volgens hen was het nog niet perse verontrustend. Verder vooral erg lusteloos, in alle opzichten. Niet vooruit te branden eigenlijk. Hierdoor erger ik me nogal aan mezelf. De warmte helpt hierbij ook niet echt.

Lona groeit intussen als kool. Er zijn trouwens nog pups, dus eventueel geinteresseerden kunnen mij dit laten weten.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met Marlon aan de hand is. Las op de MSV site dat hij weer thuis is, maar weet verder van niets. Sil en Arjan, leuk dat jullie de site ook gevonden hebben. Gefeliciteerd nog met jullie kleine meid. Hoop dat het daar inmiddels ook wat beter gaat. Groeten voor nu. Huub

9 Comments:

  • At donderdag, 20 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    he hupie,

    Jammer dat je je misselijk voelt, dat helpt natuurlijk ook niet meteen om vrolijker te worden. Van dat niet vooruit te branden klinkt herkenbaar deze dagen en is ook niet zo gek bij 37 graden. Zet hem op. Dikke kus voor jullie allemaal en ik bel snel!

     
  • At donderdag, 20 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hey, fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad, jammer huub dat je je niet lekker voelt , maar ook dat is niet gek met deze temperaturen.We hebben sinds vrijdag romy,s pup, is een lekker diertje en doet het heel goed, we genieten er lekker van met z,zn allen, mo werkse en zie je weer snel na m,n vakantie, huub hou je haaks we denken aan je, dikke kus xx belin

     
  • At vrijdag, 21 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi huupie en mo ,
    wat naar om telezen dat je je zo rot voelt !
    sterkte dalijk met de scan (eis dat er airco in zit :))
    en jullie zien ons zondag ,wil jou namelijk graag op die tractor zien zitten :)
    en natuurlijk weer eens een biertje drinken met jullie ,veel telang geleden!!!zou jullie bijna gaan missen :)
    heel veel liefs van ons

     
  • At vrijdag, 21 juli, 2006, Blogger Huub Nijkamp said…

    dank blijtjes,

    voel me al weer wat beter hoor. kom alleen nog niet van mijn koppijn af. zweet ik waarschijnlijk te veel voor (en doe toch niets!!)

    komt goed zondag. wordt inderdaad wel weer eens tijd voor een biertje samen (en kippepoten van de bbq?)

     
  • At vrijdag, 21 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He Nijkampjes,

    Veel sterkte en kracht toegewenst.
    ik heb geen tekst meer (je kent me)maar wilde toch even wat van laten horen voordat ik op vakantie ga.Hou je taai en zie jullie snel weer. Groeten Gerrit

     
  • At vrijdag, 21 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    kippepootjes zijn een must:)

     
  • At dinsdag, 25 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hé Huub,

    Ik heb inmiddels ook de weg naar jullie 'spot' gevonden. Zo blijven wij ook op de hoogte van jullie wel en wee...
    Erg vervelend om te horen dat het momenteel niet zo heel lekker gaat, hopelijk komt daar snel weer wat verandering in!

    We denken veel aan jullie!

    Liefs van Charit, Edwin & Sem uit het Heerhugowaardse

     
  • At dinsdag, 25 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hé luitjes....
    jammer dat het ffies niet zo lekker gaat met je huub!!
    En mo hoe is het met jouw, trek je het allemaal nog een btje?ik heb je al een poos niet gezien, volgende keer ga je gewoon mee een bakkie doen met alle meiden.....
    nou heel veel sterkte...dikke kus nancy verboon

     
  • At woensdag, 26 juli, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Heeee Nansje, lieverd. Inderdaad hebben we elkaar een tijd niet gezien. Volgende keer ga ik mee hoor.Ik heb jullie allemaal een tijd niet gezien. Het gaat wel met me hoor. Huub is zelf ook heel sterk en daar put je weer kracht uit he. We moeten er saampjes doorheen. Ik ga je zien meis. Kus van mij.

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker