Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

08 juni 2006

Camp Nou, nou nou....



Hoi allemaal, vanmorgen ontbeten en dat was net zoals de rest van het hotel té lux. En té lekker. Ik verheug me nu al op het ontbijt van morgen en ik heb al zitten bedenken wat ik dan ga eten. Zelfs Huub heeft behoorlijk gebunkerd. Hmmmm heerlijk wakker worden en dan aan de vette worstjes,bacon,aardappeltaart,broodjes,eieren,yoghurtjes,fruit etc.etc. Doen we thuis nooit. Is maar beter ook denk ik.

Na het ontbijt zijn we naar Camp Nou GELOPEN!!!!!! Jawel, we hadden al bedacht om met de bus Touristic te gaan, of met de metro, maar we hebben een goede kaart van Barcelona en zijn dus lekker gaan lopen. Dat was een wandeling van anderhalf uur. Geweldig, dan kom je op plaatsen waar je normaal nooit zou komen. En toen zag ik ineens het neusje van Huub krullen en glimmen, Camp Nou was in zicht. En ik moet zeggen; het is een waar spektakel. Mijn hemel wat is dat stadion groot. We hebben er van genoten, zeker Huub.

We hebben de metro terug genomen. Dat was wel even een gepuzzel. Alles is tenslotte in het Spaans. Maar we zijn eruit gekomen en het is super makkelijk. Voor 1,20 euro ga je de hele stad door.

Koud biertje op een terrasje gedronken en toen lekker een poosje aan het zwembad gelegen. Daarna nog naar de Rambla gelopen en de overdekte markt bezocht. Nu is Huub in de kamer en doet een tukkie. Hij moet een beetje kracht opdoen voor vanavond, dan gaan we naar de haven lekker vis eten.
Tot het volgende stukje, doei allemaal.

2 Comments:

  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    dit klinkt erg goed allemaal! Het is maar ged dat jullie straks gelijk een ander uitje staat te wachten anders kwamen jullie niet meer terug vrees ik.
    geniet nog even van de laatste daagjes en tot morgen! dikke zoen

     
  • At vrijdag, 09 juni, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Blij te horen dat jullie het zooo leuk hebben!Geniet er nog ff lekker van , groetjes girls van bloeiend xxx

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker