Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

12 november 2006

Joepie......gezellig......zondag!!!!!

Ik werd vanmorgen al wakker om 7 uur met een hoofd van :''oh nee he, het is weer zondag''. Pffffff wat een lastige dag is dat. Slaat nergens op, elke dag is er tenslotte één, maar de zondag heeft in gezinsverband iets speciaals, lekker met elkaar keutelen, naar de voetbal 's-middags, lekker koken 's-avonds, gewoon, lekker met elkaar. Maar als het gezin dan uit elkaar gevallen is heeft het iets speciaal zwaars, zeg maar. In je eentje is er namelijk geen zák aan het zondagochtend ontbijtje. In je eentje is er ook geen zak aan om 's-middags een toastje met wat lekkers te maken. In je eentje is het ook helemaal niet spannend om extra lekker te koken die ene f*cking kl*te dag in de week.
Je doet je best voor de kinderen, zij krijgen de toastjes en de lekkere maaltijd 's-avonds heus wel, maar gaan natuurlijk ook gewoon lekker hun gangetje. Vrienden en vriendinnetjes. En dat is maar goed ook, maar wat mij betreft mag het snel weer maandag zijn.

Gisteren toen ik in Amsterdam was heeft Kevin alle fietsen opgeknapt. Ze mankeerde allemaal wel wat. Banden, remmen, verlichting, ketting. Die jongen heeft zich behoorlijk uitgesloofd ( heeft ie ook allemaal van Huub geleerd ) en alle fietsen waren weer berijdbaar. Hij was nog trots ook, heeft er behoorlijk werk aan gehad.
En ik was er super blij mee omdat we geen auto meer hebben. We zijn tóch even afhankelijk van de fiets nu.

Maar als de zondagmorgen al niet je favo ochtend is en je komt er ook nog eens achter dat 's-nachts onze 3 fietsen uit de tuin GEJAT zijn...........Esmée in tranen en Kevin depri.......blijf dan maar weer eens positief.
Esmée haar hele sleutelbos hing aan haar fietsslot (domdomdom......maar niet meer terug te draaien) dus morgen een slotenmaker bellen om nieuwe sloten op de deur te laten zetten.
Aangifte doen van 3 gestolen fietsen, Kevin kan gaan lopen naar het station, Esmée kan dan in elk geval op Kevin zijn fiets naar school en een paar nieuwe fietsen kopen.

Leuk leuk leuk allemaal. Kevin zei:''Mama, houdt het dan nooit op? Wat een klote jaar''.
Ja jongen, daar kan ik me wel in vinden. wat een klote jaar.

Is het al maandag? Is het jaar al om?

Liefs van Monique.

4 Comments:

  • At maandag, 13 november, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi, Joepie het is nu weer maandag!!!!
    Die klote zondag voor jullie zit er weer op.
    Fietsen ook nog weg.Het moet niet gekker worden.
    Meis Sterkte deze week.Zal ook wel weer heftig worden!!
    Liefs de Smitjes

     
  • At dinsdag, 14 november, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hi, leuk je ff gesproken te hebben bij het feest van Ad van Opstal in het Trefpunt!

    En getver! Wat vervelend zeg dat die fietsen weg zijn. Ookal had Esmee de sleutels in haar fiets laten zitten: Het zijn JULLIE fietsen, in JULLIE tuin, dus daar moeten anderen gewoon met de handjes vanaf blijven...

    Sterkte de komende week en tot horens.

    Groetjes Esther B.

    P.s. Goed om te zien dat je door blijft schrijven op de blog.

     
  • At woensdag, 15 november, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Oh wat is dit klote!! Zo zie je maar, ellende komt nooit alleen. Die fietsen kunnen je misschien niet eens zo veel schelen, maar het feit dat jullie dit nou weer overkomt! Het zijn jullie spullen, daar moet gewoon iedereen van af blijven!!

    Ik hoop dat de volgende weekenden beter zullen verlopen voor jullie.

    Liefs Natasja

     
  • At donderdag, 16 november, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hee Tante

    Jezus wat een verhaal. Kan me goed voorstellen dat je tegen de zondagen aanhikt..

    Wat enorm klote van die fietsen zeg. Wil je misschien mijn fiets lenen, die staat toch maar in de schuur??

    Ik heb hem deze periode even niet nodig en zeker met de dure tijd die er aan komt kan je misschien wel ff een leenfiets gebruiken.

    Geef maar een brul..

    Mooie foto's weer van jouw huubie!

    Goed dat je alles zo van je aftikt.

    We denken aan jullie!

    Heel veel liefs
    Peter en Therese

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker