Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

19 december 2006

Liedje voor jou.

I had this perfect dream,
This dream was me and you,
I want all the world to see,
A miracle sensation,
My guide and inspiration,
My dream was slowly coming true.

The wind is a gentle breeze,
The bells are ringing out,
They're calling us together,
Guiding us forever,
Wish my dream would never go away.

Huub my love, it was the first time that we met,
Huub my love, how can i forget,
The moment you stepped into the room you took my breath away,
And if God is willing we will meet again someday.

Let the songs begin,
Let the music play,
Make the voices sing,
Start the celebration,
And cry...........
Come alive,
And shake the foundations from the skies,
..........shaking all our lives.

Huub my love, such a beautiful horizon,
Huub my love, like a jewel in the sun,
If God is willing, if God is willing................íf God is willing,

Friends until the end.

.......Viva........Huub my love.


Mijn liefste Huub, een favoriet liedje van ons. Ons Barcelona. Ik heb de Spanse zinnen weggelaten.A beautiful horizon, ik verbeeld me nu dat als ik héél goed kijk, ik jou daar zie aan die horizon.........érgens. Eergisteren......ik liep in het park met Lona en het was onbewolkt. Helder maar donker. Ik keek omhoog en dacht: ''Wouw, dat is lang geleden dat ik zóveel sterren heb gezien''.
En toen moest ik denken aan Frankrijk Hupie. Onze nachten door het pikke donker, met lekkere hapjes onderweg naar onze vakantie bestemming. En weet je nog Huub, wáár wij ook reden, wij zagen altijd de Grote Beer ( de steelpan ) voor ons. Jij maakte nog eens de opmerking: ''Mo, wat er ook gebeurt in het leven, als we de Grote Beer volgen komen we altijd thuis". Hij was er ook altijd........die gekke steelpan.

Toen ik in het park naar de sterren keek zocht ik automatisch naar de Grote Beer. Maar hij was er niet. Ik zag vele sterren beelden maar niet ''onze'' Grote Beer.
Jammer.
Tot ik weer naar huis liep, ik liep het trapje naar de Steenendijck op, ik keek naar boven en wie stond daar te stralen.........pál boven ons huis????????.........ónze Grote Beer.

Esmée die ook op de hoogte is van de vakantie anekdote heb ik naar buiten geroepen om dat moment met me te delen.
Anders zou ik het zelf niet geloven. Onze Grote Beer bracht me wéér thuis.
Dit is mijn kerst boodschap aan jou liefste......

Stráál......stráál Huub, waar je ook bent. Je hebt genoeg geleden. Geniet van het bestaan dat je nu hebt. Heb rust, heb vrede en voel onze liefde.
En begeleidt ons mensen...... die zoveel van jou houden naar huis. Pas op ons. Ben bij ons.

Je kaarsje op je graf brandt non-stop. Wij houden het licht bij jou, schijn jij je licht op ons?

Ik mis je zó Huub.......

Esmée stond eergisteren met een wit bekkie voor de eerste keer samen met mij aan het graf van jou........ze durfde eerst niet. Ze stond te staren en zei toen met tranen in haar ogen:"dag lieve papa".

Kevin, die er van de week van baalde omdat niemand hem met economie kon helpen, hij kwam er niet uit en zei"was Huub er nog maar, die begreep me tenminste".

Dat heb jij maar mooi geflikt Huub Nijkamp. Je ben en blijft altijd mijn liefie en de vader van Kev en Esmée.

Zalig Kerstfeest ons allesje. Tot ooit.

En verder wil ik iedereen een heel gelukkig kerstfeest wensen. Hou elkaar vast en knuffel elkaar eens extra..........het leven is maar zo kort.

Liefs van Monique.




3 Comments:

  • At woensdag, 20 december, 2006, Anonymous Anoniem said…

    monique, kevin en esmee,

    wij willen julllie ondanks deze periode toch een zalig kerstfeest wensen en alle goeds toewensen voor 2007.
    huub vergeten doen we niet en blijven jullie zeker volgen.
    tot de volgende keer.

    arnoud henriëtte, eline, nienke en anne van eunen.

     
  • At woensdag, 20 december, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Mo,Kevin en Esmee,

    De komende dagen zijn gewoon .....

    maar ondanks dat willen wij jullie heel veel liefde,geluk en een goede gezondheid toewensen voor 2007.

    We denken aan jullie!!!!!!!!

    Liefs Henk,Shirley,Damy en Timo

     
  • At donderdag, 21 december, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hi Mo,

    Wat heb je dat toch weer mooi geschreven...Als ik jouw verhalen steeds lees denk ik steeds: wat hebben jullie een mooie tijd met elkaar gehad! Jullie genoten van de kleine dingen in het leven en van elkaar.

    Ik wens jou, Kevin en Esmee alle geluk maar vooral gezondheid toe voor 2007. En fijne dagen toegewenst met familie & vrienden.

    Liefs,

    Esther Barendse

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker