Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

20 augustus 2006

Een stukje van Esmée

Hallo allemaal.
Mijn moeder zei gisteravond tegen mij dat ik ook een keer een stukje op de site mag zetten.
Dus ik dacht dat ga ik ook een keer doen.
Ik wist niet echt wat ik op de site moest zetten dus toen vroeg ik het maar aan mijn moeder.
Mijn moeder zei tegen mij dat ik een stukje kan schijven over hoe ik het vind in deze tijd.
Ik vind het in deze tijd best wel moeilijk.
Huub is anders geworden, mijn moeder die is alleen maar aan het werk en zij heeft ook hulp nodig van ons.
Iedere dag doen Kevin en ik de afwas samen of ik doe het in de middag en hij in de avond of andersom.
Ik heb in de nacht er wel eens nachtmerries over gehad en toen zat ik gewoon in mijn slaap te huilen erover.
Ik weet nu niet meer echt iets te vertellen!!
Dus dan hou ik er maar over op.
doeidoei

4 Comments:

  • At zondag, 20 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Beste Esmee (en Kevin),

    ik weet helemaal niet wat ik jullie zou moeten zeggen. Ik sta eigenlijk, net als de meesten, machteloos aan de zijlijn, en dat is nu net waar ik niet goed tegen kan.
    Ik kan heel goed begrijpen dat je je zo voelt, dat alles langs jullie heen gaat door Huub's ziekte. Ik denk dat jullie er voornamelijk voor je moeder moeten zijn, en dat de moeilijkste tijd nog voor je ligt.
    Probeer haar te steunen, ook al zal het soms erg moeilijk zijn. En,...wees niet bang om hulp te vragen of steun!
    Heel veel sterkte!

     
  • At zondag, 20 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    lieve esmee ,
    wat goed van je dat jij nu ook een stukje geplaats hebt !!
    lieverd je weet dat je altijd bij marcel en mij terecht kan als je het moelijk hebt ,altijd!!!
    gelukkig zien we je vaak en kom je vaak langs bij ons,
    je bent gewoon een heerlijke meid !
    en ik vind dat je het knap doet allemaal ,is niet zomaar iets om op zon jonge leeftijd hier mee geconfronteerd worden .

    beste kevin ,ik weet dat jij al te oud bent voor logeerpatijtjes bij ons :)maar jij bent ook van harte welkom weet je dat wel??
    (ook je alterego:))

    liefs van marcel en esther

     
  • At maandag, 21 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hahhaah is goed esther.
    maar dat wist ik toch allang :P

     
  • At vrijdag, 25 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hee grote nicht.

    Hartstikke goed van je joh om een bericht te schrijven.
    Knap van jullie dat jullie zo goed meehelpen. daar zullen huub en je moeder erg blij mee zijn.
    Ik wil je veel sterkte wensen.

    Dikke knuffel Therese

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker