Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

11 augustus 2006

't is ff wennen...

Hoi allemaal, gisteren heb ik op verzoek van Huub de tondeuse erbij gepakt en hem een ''bestralings kapsel'' gegeven, zoals hij dat noemt. Hij zou het vreselijk vinden ( en ik ook ) als er op een gegeven moment plukken haar in bed liggen. Dus dan maar in eigen hand houden, en eraf met die bos.

Het was slikken en dikke tranen wegvegen, want ook al is het máár haar, het is wel de blonde bos haar waar ik zo gek op was. Maar ik moet zeggen dat dit ook ok is.
Hij heeft wel een lekkere stoere kop zo en ik moest wel lachen toen Huub en Kevin naast elkaar zaten.
Ze lijken nu nog op elkaar ook. daar moest ik natuurlijk een foto van maken.
Dit gaat heel wat schelen in de ''gel''kosten.

Even wennen dus, want dit is de voorloper van een geheel kaal bolletje.
We voeren het rustig op.
maar het is nog steeds een lekkere vent,of nie....????

















En voor diegenen die nog wel eens langs het Maasland viaduct komen.....Kevin heeft er een kunstwerk voor Huub gemaakt. Da's zijn manier om te laten zien dat hij van Huub houdt, zijn manier om met zijn verdriet om te gaan en om zich te uiten. Ikke ben gewoon lekker trots op mijn kinderen.

Vandaag weer naar D.den H. geweest en daar hebben ze het masker van Huub afgetekend. Daar zijn ze nog wel een poosje mee bezig geweest. Nadien nog even een gesprek gehad met de Radiotherapeute over de medicijnen. Huub moet ze nu flink verhogen en da's maar goed ook want hij heeft nog maar heel weinig momenten dat hij hoofdpijnvrij is.
De werking vermindert dus al aardig, terwijl het toch een straf goedje is.
Hoe raar het ook klinkt, wij kunnen niet wachten tot het dinsdag is en de bestralingen beginnen.

Hij heeft gelukkig niet meer overgegeven en eet weer als een bootwerker. En dat was weer mijn nieuws voor vandaag.

Liefs van Monique.

11 Comments:

  • At vrijdag, 11 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi lekker ding!!!
    Je lijkt een beetje op HANS nu:)
    en op henk en marcel natuurlijk!!!

    het staat lekker pittig :)

    liefs van ons

    ps:we plagen je maar,het staat je gewoon goed!!!

     
  • At vrijdag, 11 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Op Hahaaaaaaaaaans????????????
    Thnxxxxxxx lady's. Ik wil ook nog gewoon kunnen slapen hoor.

    Hihi...geintje hoor Hans, ik kraam ook wel eens onzin uit. (nou ja....)

     
  • At vrijdag, 11 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    He lekker stelletje,
    Mo ga jij je haar nu ook aanpassen aan je man en kind???
    Zou je best goed staan haha...
    Huub je ziet er goed uit!!
    Veel sterkte dinsdag
    Liefs en een dikke kus Danielle
    (de mama van die ''spek''kinderen hihi)

     
  • At zondag, 13 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hallo huub en moniek,
    we volgen regelmatig je website maar heb er eigenlijk nooit een mail geplaatst.vind het donders kloten en kan het slecht bevatten waarom jij dit allemaal door moet maken?????
    ik hoop dat je gouw van de hoofdpijn af komt want mij duurt maandag sochtens al lang zat.

    groeten en sterkte van die andere knappe neef Gerben Marie-jose

     
  • At zondag, 13 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    hoi huub, monique en kids,

    het is al een tijd geleden dat wij wat van ons hebben laten horen, maar wij blijven aan jullie denken. huub en monique wij vinden het bijzonder zoals jullie met deze situatie omgaan.
    wij weten niet wat we moeten zeggen.we kijken elke dag op jullie website,en leven echt met jullie mee.
    wij hopen dat alles nog een beetje te dragen is voor jou huub en natuurlijk ook voor monique en de kinderen.
    wij wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd met de bestraling en ook voor de toekomst.
    wij blijven jullie volgen,

    groetjes: arnoud, henriëtte,eline, nienke en anne van eunen.

     
  • At zondag, 13 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Huub, Monique, kinderen en fam.
    Wij nemen ons petje af op de manier waarop jullie met deze vreselijke ziekte omgaan. Zoiets is alleen mogelijk uit echte liefde voor elkaar. Jullie verdienen zeker een goude hart. We wensen jullie alle kracht toe. We blijven jullie site volgen.
    Groeten van Hein en Corry Kleinherenbrink.

     
  • At zondag, 13 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Huub sterkte !


    Groetjes amber

     
  • At zondag, 13 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hi Huub & Monique,

    Hoe wast vandaag? Heeft Margot wel een beetje lekker voor jullie gekookt???? Hoorde van haar dat er nieuwe foto's op jullie site stonden en nou zeg..., serieus, niet je eigen keuze dat kapsel maar staat je dus echt goed, mag ook wel gezegd worden! En jullie blijven kanjers, ..Ik wens Heel veel succes dinsdag, hoop dat de pijn snel minder wordt!!! Zet m op!

    Liefs
    Jeannette

     
  • At maandag, 14 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Huub & Monique,

    Heel veel sterkte voor de komende week!!!

    Liefs Edwin & Jeanette

     
  • At vrijdag, 18 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Heel veel sterkte.

    Groet Huub Schoorlemmer

     
  • At vrijdag, 18 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said…

    Hej kevin

    Lang niet gesproken jongen, en dan op deze manier...
    Maarja komt wel goed zeggen ze dan!

    Hoop je één van deze dagen nog tegen het lijf te lopen in maassluis.

    Groeten
    Stefan (je oud klasgenootje)

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker