Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

22 januari 2007

En alles wat rest zijn de herinneringen....




Ik had zowiezo al een gezellig weekendje, zaterdag lekker wezen eten met broers en zus en aanhang en zondag waren Luc en Kitty hier met kids.

Ze hadden een video band voor me meegenomen met filmpjes erop waarvan ik er twee ooit gezien heb, maar da's héél lang geleden, en een filmpje dat ik nog nooit gezien had.
Erg bijzonder om te zien, ook wel súper confronterend maar óh zo waardevol.

En zoals Luc zei was het een bijzonder kippenvel moment. We zijn ook nog even samen naar de begraafplaats geweest en we hebben lekker gekletst.
Het was fijn om jullie weer te zien.

En toen ik vanmorgen een begin maakte met het opruimen van de boekenkast ( valt niet mee trouwens, we hebben nogal wat boeken) en ik Huub zijn foto boeken eens doorbladerde vond ik deze foto's.
Leuk hè Luc? Deze zijn voor jullie. De maatjes uit het Oosten.

Liefs van Monique.
 
eXTReMe Tracker