Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

21 februari 2007

Alles gaat door hè.......

........besefte ik net toen ik Lona uitliet. Dit is ze dan. Ons ''puppie''. Soms heb ik ernstig last van schuldgevoelens want Lona schiet er nog wel eens bij in qua aandacht. En ik heb de afgelopen tijd best wel eens gedacht:''ik breng haar terug naar Harry en Helmie'', dat was tenslotte destijds de ''deal'', als we het gevoel hadden dat we niet meer voor haar konden zorgen dan moesten we niet met haar leuren maar haar terug brengen.
Elke ochtend.....óók zaterdag en zondag.....wakker worden, kleertjes aan.......naar buiten......7 uur.
Nooit meer even lekker in de duster wakker worden met een bakkie koffie.

Maar als ik dan in het park loop met die gekke meid denk ik:''dit was wel wat wij sámen graag wilden'', dus niks terug naar Harry en Helmie........doorzetten en genieten van het beestje. Sjezus , het is soms zó moeilijk om de aandacht te geven aan kinderen en hond die ze verdienen. Ik doe mijn aller best..........




Dit was de eerste......Rambla, Huub wilde zó graag een hondje.

Het verdriet was groot toen Rambla werd dood gereden..........maar het geluk was weer net zo groot toen we van Harry en Helmie Lona kregen.

Lekker hoor Hupie......wanneer ga jij er weer eens uit als het giet van de regen?

.......wat zou je het graag gedaan hebben he stuk?



Samen langs de waterweg........naar het Staalduinsebosch.........naar de 7 meren.........achter de ganzen aan..........

Ik heb nog een hoop te vertellen en te tikken.......maar het gaat ff niet zo lekker met me.......morgen tik ik meer.

Al 5 maanden...........pffffffff Huub ik mis je zó...........help me dan!

Kutzooi!

2 Comments:

  • At donderdag, 22 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    ohoh wijffie......
    wat een kutzooi is het inderdaad allemaal he?!nog steeds niet te bevatten allemaal!
    De tv uitzending in het vooruitzicht, het word vast ontzettend mooi....
    lieverd, als Lona je ff teveel word, neem ik er met alle liefde een paar daagjes van je over hoor!just let me know.....
    kom op sterke mootje!!
    Binnenkort gaan we weer een lekker een bakkie doen...dikke kus nensje

     
  • At donderdag, 22 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    mootje,
    Je doet het hartstikke goed voor iedereen maar niet jezelf voorbij lopen he?dan gaat het echt niet goed!!
    Hou je taai meid!
    Ik zeg mazzeltoff
    x Daan

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker