Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

13 februari 2007

Pffffff.......die nachten.....!

De nachten zijn weer een drama. Ik slaap gewoon bijna niet meer. Ik doe bést mijn best, ik ga bijvoorbeeld gewoon lekker liggen, doe vervolgens mijn ogen dicht.......dat zou toch dé manier moeten zijn.
Maar de reguliere manier van slapen wil niet meer zo. Ik zou natuurlijk ook eens kunnen proberen om ondersteboven aan de kroonluchter te gaan hangen.
De slaappilletjes die ik van de dokter had zijn inmiddels op en ook die laten mij niet verdwijnen in een heerlijk slaapje. Ik ga van de week maar eens een afspraak maken met de huisarts. Want ik vind het best leuk om overdag met Lona in het park te lopen maar ik ben er nu 's-nachts ook af en toe te vinden. Gewoon om maar weer even moe te worden.
Nou ja, ik heb altijd de weblog nog. Er is trouwens niet meer te reageren op de log en ik snap niet waar dat aan ligt. Misschien dat jij Jasper, weer een keer wilt inbreken om te kijken wat er mis mee is? Het is nu nog een beetje vroeg maar dan geef ik je de nieuwe inlogcode en het password.

Miisschien zijn er wel té veel spannende dingen bezig op dit moment en heb ik het gewoon té druk in mijn hoofd. Ik pieker me gek.

Ten eerste natuurlijk de rechtzaak. Begin april een nieuw getuigen verhoor. Erg spannend weer. Ik heb mijn reactie op het verweer van de huisarts geschreven en opgestuurd en dat was best een emotioneel klusje. Hij doet nu voorkomen alsof Huub zélf nalatig is geweest, en dat hakt er gevoelsmatig best in.

Ten tweede is er de televisie uitzending op zondag 4 maart. Ik hoop toch zó dat het mooi wordt en dat er uitkomt waar ik op hoop. Een heel klein stukje boodschap. En het is toch ook maar weer Huub's verhaal op Nederlandse televisie. Ik hoop dat het zo integer mogelijk in beeld wordt gebracht.

Ten derde is er 27 april dé avond voor Stichting Doe Een Wens. De organisatie is in volle gang en over een paar weken komt er een pagina grote advertentie in de krant. Ook deze avond laat maar weer zien dat Huub nog lang niet vergeten is en bij een hoop mensen nog leeft in de harten. Súper mensen(vrienden) die belangeloos meewerken om er een knál avond van te maken.

Ten vierde is er 17 mei het voeltbal tournooi bij MSV. De Huub Nijkamp Bokaal. Het begint 's-morgens en duurt de hele dag met natúúrlijk veel voetbal maar ook lekker eten en muziek. Het gaat op zeker en gezellige, drukke maar emotionele dag worden.
Leen was hier maandag en vertelde dat hij met het programma boekje bezig is en vroeg aan mij of ik er ook een stukje in wil schrijven.....natúúrlijk wil ik dat wel. maar pfffffff Leen, ik kan best een lekker moppie schrijven volgens mij maar ik vind dit best een moeilijke hoor. Maar ik ben zéér vereerd en ik ga mijn best doen. Je doet het tóch maar Leentje. Geweldig vind ik het van je.

Voor 27 april en 17 mei zijn uiteraard familie, vrienden en belangstellenden van harte uitgenodigd, maar daar kom ik nog op terug.

Dan tot slot en ten vijfde zit ik volop in de verbouwings plannen. Gaat erg mooi worden allemaal maar wordt ook wel een puist werk.
En óók met die plannen in mijn achterhoofd denk ik:''Verdomme Huub, kon je er maar bij zijn".

Dan ga ik vandaag ook eens écht achter de steen aanbellen want het duurt me nu toch echt iets té lang. Het moet een keer áf zijn op Huub's plekje.

Eerdaags afgesproken met Boudewijn en Aline. Een weekend Zwolle,( die arme jongen mocht zondag alleen maar droog brood en water, wat zou Huub gelachen hebben Boud). Maar een weekend Zwolle wordt dus een weekend NIET Sonja Bakker maar een weekend vette bitterballen eten, oké ? Hihihi ik kon het even niet laten hoor Boud. Ik vond het trouwens super om jullie weer te zien, ook al zat ik nog met brak hoofd in mijn duster. En die maand in dat kasteel van jou vriendin ( mét laptop een boek schrijven) ga ik onthouden hoor Aline.

Mijn hondje ligt me al een poosje smekend aan te kijken of we nu alsjeblíeft eens uit gaan. Ach, het is ook al weer 5 uur natuurlijk hé.
Dus húp.......de kaplaarzen en zuidwester aan en gáán..............

Slaap lekker allemaal nog even. Liefs Monique.


Hé........de comments doen het weer.

4 Comments:

  • At dinsdag, 13 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    fijn dat het weekend zo leuk was mo,alleen hoor ik al heel de week mazzeltof bij mp, vervolgens allemaal in een deuk natuurlijk, terwijl de rest staat te kijken van ...eehh!!!dat boek,superidee,altijd als ik op het log lees, denk ik die mo zou een boek moeten schrijven, met mij velen denk ik.veel sterkte de komende tijd, er staat weer een hoop te gebeuren, maar als 1 het kan, ben jij het.Fijn trouwens die goede rapporten van je kids.dat is een zorg minder, mag je inderdaad trots op zijn.lieve groetjes ellen

     
  • At dinsdag, 13 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Hoi Ellen..........ik zeg.....
    mazzeltof!!!!!!!!

     
  • At dinsdag, 13 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    hoi monique,

    Het is al tijdje geleden dat wij iets van ons hebben laten horen, maar we blijven alles nog steeds volgen.
    Wij willen jou en de kids veel sterkte toewensen met de vele gebeurtenissen die jullie nu op dit moment ondergaan.
    Mooi dat jullie zo srijden voor Huub en wat zou hij trots op jullie zijn.
    Jullie redden het wel,al zal dat nog even duren,jullie hebben de kracht en moed er wel voor.

    Groetjes Arnoud Henriëtte en de kinderen van Eunen

     
  • At woensdag, 14 februari, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Het wordt tijd dat je op donderdag ook gewoon weer langs komt in de kantine, daar is niks mis mee.
    En stop met piekeren en maak een beetje plezier zoals 's avonds bij het kindercarnaval, ja ik weet alles al ben ik er niet bij, het heeft je goed gedaan.
    En heb je de DVD al want 4 maart zie ik niks op TV.

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker