Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

31 maart 2007

33 jaar!!!!!!!!!!!


............zou Huub vandaag geworden zijn. Ik weet nog goed dat Huub zo'n anderhalf jaar geleden tegen mij zei: ''Mo, de 32 haal ik wel, maar de 33 ben ik niet zo zeker van''. Ik zei toen tegen Huub:'' ben je gek joh, jij haalt de 100, de 33 zéker''.


Wat een kut dag is dit zeg.........bedankt lieve vrienden voor het ''vieren'' van Huub's geboortedag ( verjaardag klopt niet helemaal meer), bedankt lieve collega's voor het massaal sturen van berichtjes.


Ik heb nog nooit zó stuk gezeten als nu. Sjézus mán..........wat mis ik mijn mannetje. Wat mis ik mijn maatje.


Als ik één sterretje kon plukken,

en ik zou daardoor nog éénmaal je lach zien,

en ik zou daardoor nog éénmaal je stem horen,

dan zou ik nu nog een trap naar de hemel bouwen.


lieve lieve schat.........je zou nu verjaren, je mag het niet meer meemaken, wij branden hier de kaarsjes voor je, praten over je en we missen je zo.


Mijn God mijn allerliefste, wat mis ik je. .............Ach Hupie toch.......

3 Comments:

  • At zaterdag, 31 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    hoi meis,

    Fijn dat een heleboel mensen je steunen in deze moeilijke dagen.
    Het is(was en word) allemaal hectisch genoeg !!!

    Ik zag je op de voorpagina !!!
    Moet niet gekker worden.

    Heel veel sterkte en missschien zie ik je zondag wel.
    Liefs van ons

     
  • At zaterdag, 31 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    hoi mo, je stond er goed op joh,gaat vast een succes worden.vandaag weer zo'n k..dag,veel sterkte meid kus ellen

     
  • At zondag, 01 april, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Lieve tante,
    heel veel sterkte!
    Groet, Alwin

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker