Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

19 maart 2007

Al twee keer mijn héle verhaal kwijt, ik ga het in stukjes proberen.



Huub in zijn óh zó geliefde Kuip.

Deze foto kreeg ik van de week van Vincent ( idd. Koeke.....).
Vorig jaar waren ze een dag met alle collega's in de Kuip en Vincent had deze foto nog in zijn telefoon staan.

Ik ben er erg blij mee Vincent, maar dat had ik je al verteld.

Heeft Huub hem zelf wel eens gezien?


Erg frustrerend: ik heb nu al 3 keer een héél verhaal geschreven maar op de een of andere manier komt het niet door. Het stukje met foto dus net wél. Ik probeer het nu in stukjes te posten. ben benieuwd of dit gepakt wordt.

Ja dus......maar de rest van het verhaal pakt ie niet, en ik ben al een uur of 3 bezig. Volgende keer meer.

liefs

3 Comments:

  • At maandag, 19 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Monique
    Hebben jullie de foto's van Huub in het NED. elftalshirt met bal ooit van ons ontvangen



    Gr.

    Hans uit Brielle

     
  • At maandag, 19 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Hé Hans, nee hoor, die heb ik niet. Ik zou zeggen: kom maar door. Dat was toch ook een bijzonder moment zeg. En zowel bal als shirt hebben een plekje gekregen in zijn ''bewaar mand''.

    Maar met de foto's zou ik hartstikke blij zijn.

    Fijn als je ze me wilt mailen.

    m.nijkamp@caiway.nl.

    Alvast bedankt. Monique.

     
  • At dinsdag, 20 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Ik heb deze foto inderdaad aan Huub laten zien en ook al eens aan hem gestuurd. Waarschijnlijk ergens in een postvak blijven hangen. Groet
    Koeke

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker