Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

10 maart 2007

De uitzending van Huub en Monique is online te vinden

Nee, ik heb de site niet gehacked. Met volledige toestemming van Monique mag ik nu even een berichtje plaatsen ;-)

Heel kort even. Margré vond afgelopen week de link naar de uitzending van kiesbeter. Hieronder vind je de link naar de uitzending. Zoals velen al hebben gezien: het is heel bijzonder geworden.

Groeten!

Jasper

www.kiesbeter.nl

1 Comments:

  • At zondag, 11 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Jasper bedankt voor het plaatsen!
    Helaas vielen alle twee de uitzendingen op dagen dat ik moest werken, maar nu heb ik het toch nog kunnen zien.
    Knap hoor Mo, je verteld alles zo ontzettend kalm en duidelijk. Heel mooi vond ik het.
    Liefs Esther

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker