Huub en Monique's weblog

Het verhaal van hoop en vrees,geluk,liefde en angst. Maar bovenal het varhaal van mijn moedige man en zijn strijd tegen Melanoom kanker. En de strijd die ik daarna gevoerd heb. Met vallen en opstaan zal ik het zónder mijn grote liefde moeten doen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor alles wat hij mij gegeven heeft.

12 maart 2007

Zonnestraaltje.....

Hoi allemaal, het was weer een lekker druk weekendje. Maar wel allemaal leuke dingen. vrijdag gewoon gewerkt tot 9 uur en daarna de kroeg in. Thuis was het stil en leeg dus dan maar erop uit. Was gezellig. Altijd bekenden, dus altijd aanspraak en wat te lachen. Zaterdag kwamen Margré en Jasper en the little ones. Het was gezellig, ze zijn gelukkig blijven eten, eindelijk weer eens een tafel vol. Margré vertelde nog dat ze de foto van Huub zo mooi vond in Kies Beter met de zon in zijn haar en waarop hij zo naar beneden kijkt. Ik heb hem haar gelijk gemaild en deel hem nu maar met iedereen. Mijn zonnestraaltje..............



Moeilijk moment vind ik altijd weer als ze weg gaan en ik krijg nog een dikke knuffel van Joris en Tobias, en Joris zegt......dág tante Monique......en ze zwaaien nog een keer,Pffffffff heftig hoor.
Dan ga ik binnen even uitsnotteren en weer door he!
Hupie was er wéér niet bij. En ze worden toch écht groot hoor Huub.
Ach, misschien kijk je wel op ze neer en zie je het allemaal. Ik hoop het maar.



Dit is dan Huub zijn plekje geworden. Mooi hé?
Één brok natuur.
Ongeslepen, geen flauwekul en stralend in de zon.
Like himself.
Bedankt voor de foto's Mar.
Vandaag ben ik 5 uur bezig geweest met iets wat héél makkelijk te installeren zou zijn. Internet, een modem en digitale telefonie. De hele kamer lag vol met bedrading en modems en een isdn en adsl kastje, de p.c. stond op de grond net als de printer en de telefoon. En overal snoeren en splitters en coax kabels.
Gék werd ik ervan. Ik kan dat soort dingen toch helemaal niet alleen.....maar na 5 uur wél dus. Alles werkt en ik heb zo'n 85 meter snoer minder in de kamer. Erg prettig.
Mijn nieuwe e-mail adres is m.nijkamp@caiway.nl.
En Ik heb ook een ander telefoon nummer voor een week of 2, daarna gaat mijn oude nummer weer in.
En wat schetste mijn verbazing toen ik mijn mail opende, een berichtje van de redactie van Top Santé. Een gezondheids tijdschrift. Via via waren ze terecht gekomen bij Kies Beter en wilde weten of ik me wil laten inteviewen voor het blad. Nou.........dát wil ik natuurlijk wel. Wéér een kansje om Melanoom Kanker in the picture en op de kaart te krijgen.
Van een t.v.programma hol ik door naar een tijdschrift. Yessss . Volgens mij zit er daarboven één al die redacties te bellen. Ik zie en hoor hem al lachen als ik straks weer stijf van de zenuwen rond loop. Wordt wéér vervolgd.......
Na de eerste vergadering die ik bijgewoond heb als secretares van de wijkvereniging ( eerdaags is de ledenvergadering en dan mogen de leden dus stemmen, ik ben benieuwd ) heb ik een ''klein beetje leesvoer'' gemaild gekregen, om me een ''klein beetje wegwijs'' te maken in het gebeuren rond om de wijkvereniging. Wat kan een mens het toch ook ontzettend druk hebben.
Ik heb ze wel moeten beloven dat ik in de toekomst de notulen kort, bondig en beknopt hou.
Hahahaha, da's moeilijk voor mij, ik ben niet zo goed in korte stukjes schrijven. Ik denk dat ik nog héél veel ga dollen met de heren Loek en Henry, zodat ze hártstikke gek van me worden.
Mag wel hè, mannen.....een geintje op zijn tijd.
Nee hoor, zonder dollen, ik heb er zin in en ik ga ervoor.
Ik heb Leen beloofd dat ik deze week nog het stukje mail voor het programma boekje voor 17 mei.....de Huub Nijkamp Bokaal. Dat vind ik best een lastig stukje hoor, maar ik ga er morgen wel voor zitten en ik hoop dat ik het een beetje kort kan houden. Alwéér zo'n spannende dag.
En dan wordt het nog even een paar dagen spanning en duimen draaien voor Natasja en Thomas. En ik hoop dat iedereen duimen met me meedraait. Thomas krijgt donderdag de uitslag van de MRI scan van zijn hoofd.
Nog niet zo lang geleden zaten Huub en ik er om de uitslag in ontvangst te nemen. Ik ben gewoon stik zenuwachtig voor die twee.
Je weet het hè Natasje, geloof, hoop en liefde. Maar nu even alleen de hoop, hoop, hoop en nog eens hoop.
Truste allemaal, liefs van mij.

6 Comments:

  • At dinsdag, 13 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Thanks Monique...
    x natas

     
  • At woensdag, 14 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Hoi meis,

    Z,n plekie is mooi hoor!!!

     
  • At woensdag, 14 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Thnxxxx girls.....Mo.

     
  • At donderdag, 15 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Monique,

    Huub heeft een mooi plekje gekregen. Prachtige tekst op de steen, zo treffend!

    Ik wil je voor vandaag succes wensen voor het interview. Go for it meid!

    Groetjes,

    Marja

     
  • At donderdag, 15 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    HOI HOI,

    NET OP DE SITE MALANOOM GEWEEST.NATASJA HEEL VEEL STERKTE VOOR DE TIJD DIE KOMEN GAAT!!!

    MO IK LEES DAAR OOK DAT JE VANDAAG EEN INTERVIEUW HAD..HOE IS HET GEGAAN?EN WANNEER KUNNEN WE HET LEZEN.

    IK ZIE JE WEL.
    GROETJES MIJ

     
  • At zondag, 18 maart, 2007, Anonymous Anoniem said…

    jeetje wat is z'n plekje mooi geworden!
    Mootje, wat goed dat je nu weer een interview mag geven...laat jezelf maar horen hoor!hartstikke goed en natuurlijk ook weer onwijs spannend...
    heel veel suc6 en ik hoor het wel weer....
    dikke kus nancy

     

Een reactie posten

<< Home

 
eXTReMe Tracker